Fredag!

Upp kl 10 för att gå till tandläkaren. Jag har fått mitt första hål så skulle dit och borra! Haha, jag var helt livrädd så jag tvingade min kära Noak att följa med som moraliskt stöd, hihi!
Det var ingen glad pojkvän som tvingade upp sig själv kl tio, haha men det var rätt åt honom tycker jag!

Efter tandläkaren var avklarad så mötte jag mamma på stan. Vi gick runt och shoppade, alltid lika trevligt att gå i butiker med mamma, höhö.


Här är de jag köpt idag!
Två transparanta skjortor
Ett linne
En super snygg kjol 
Svarta kjängor!

Är riktigt nöjd!
Älskar dom färgerna också! Så nu är kvällens kläder fixade!
Ska nämligen på fest hos en vän.

Vi hörs !
Hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAhaha jag skulle till tandläkaren i laholm 9.40 idag men glömde xD Haha! Har också tänkt köpa halvtransperant skjorta förresten! =D

Dag 2010-08-13 Tid 18:23:37
URL: http://meramatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0