Första riktiga söndagen på länge


Ja! Nu är det första söndagen efter skolstarten och den fylls atomatiskt med ångest och oro. Jätte skummt!

Det var en mysig kväll igår! Jag åkte till sara, vi fixade oss och drog sen till Oscar vid elva. Stannade dock inte så länge för Sara skulle jobba idag tidigt så vi tog bussen hem vid ett. Men det var riktigt kul och mysigt ändå!
Kände att jag behövde komma iväg och göra något kul!

Stackars kära Oscar! Han har varit iväg nu och hopapt in som sångare i ett band och dom hade ju självklart supit till det lite och Oscar vaknar upp en dag och märker att han saknar ögonbryn!! Hahah! Herregud jag rolig han ser ut! Tycker dock lite synd om honom eftersom skolan börjar och han skulle typ söka ett jobb eller något.
Det är helt sjukt vad ögonbrynen gör mycket! Han ser ut som ett cansersjukt barn stackarn, hehe

aja här kommer lite bilder från igår iaf







ne jag orkar inte lägga upp fler för det tar sån tid!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Matilda

och lilla mange ler så sött ju ^^

Dag 2010-08-22 Tid 23:13:50
URL: http://meramatilda.blogspot.com
Postat av: SiriPiri

hihihi ^^ mange är liten

Dag 2010-08-23 Tid 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0