Detta inlägget..

...skulle jag vilka tillägna min korv till pojkvän för han betyder så otoligt mycket för mig!
Vi firar 15 månader tillsammans på söndag 8/8, men eftersom jag förmodligen inte kommer skriva då så skriver jag det nu ist. 
Redan 15 månader tillsammans! Jag tycker det har gått så otroligt fort!

Du får mig att känna glädje, nyfikenhet, kärlek, irritation, närhet, trygghet, frustration, spänning men framför allt Lycka!
Jag älskar dig mer än du förstår, jag älskar vårt gos, när vi kelar och myser, när du är oroad och bryr dig om mig

Jag ser fram emot att vara med dig i Thailand! Vi har kul tillsammans! (oftast) haha 
Vi passar ihop och lär oss hela tiden av varandra






Du är bäst! Jag älskar dig =) <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

grattis <3

Dag 2010-08-07 Tid 13:14:44
URL: http://meramatilda.blogspot.com
Postat av: M A T I L D A J A N Z O N

vad i är fina tsm :) <3

Dag 2010-08-07 Tid 13:26:31
URL: http://kindofwantyou.blogg.se/
Postat av: SiriPiri

tack så mycket =) <3

Dag 2010-08-07 Tid 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0