Augusti!

Oj vad tiden går fort! Helt sjukt! Jag har knappt hunnit med någinting denna sommaren känns de som!
Men denna sommaren fick bli en lugn sommar, nästa sommar är man ju 18! Då blir de allt annat än lugnt ;D mohaha!
Att vara 17 är ju bara ett almänt onödigt år...ingenting nytt händer.. man hade lika gärna kunnat ligga i koma detta året och vakna upp på sin födelsedag! Ingen skillnad hade märkts. Menmen! Nu är de ca 8 månader kvar till mars, höhö

Vad hände igår, joo. Jag vaknade hemma hos Noak, kom hem runt fem. Duschade, fixade mig och drog till Sara. Där var vi några st, drack och rökte vattenpipa. Sen drog vi in till stan. Där hände inte så mycket kul. Träffade Noak igen på kvällen. Det började ös regna så när jag och Noak kom hem till honom var vi båda plaskblöta! Av med kläderna, ner i sängen, fram med datorn och på med Avatar!
En helt ok kväll!
 



Ha de bra!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0