It's alright, It's alright, It's alright

Förlåt för en dålig uppdatering, men tror ändå inte att det är så många som läser denna bloggen så tror inte det gör så mkt ^^
Inget speceillt händer i vardagen.. allt rullar på som aldrig förr. Inte långt kvar i skoan men ändå känns det som en evighet till fredaeftermidda en måndagsmorgon. Och nu äntligen, här är jag på min efterlängtade fredagseftermidda fyllt med ånget över hur kv'llen ska sluta.
Det är Valborg, det gör bara saken värre. Imorgon smäller det hemma hos Andreas ska jag verkligen ut ikäll med då? Tänk på levern Siri, tänk på levern...! Ne men ska jag spara mig till imorgon? Men alla andra är ju ute nu! Mina vänner ska ju ut och missa att missa något hade ju varit väldigt tråkigt !
Nej usch för beslutsångest..Var är min mamma jag är hungrig !

Kommentarer
Postat av: Matildadadadadaaaaah

Jag läser! :D <3 Fint läppstiftet blidde! :D

Dag 2010-04-30 Tid 20:01:13
URL: http://fishtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0