Klassfest !


                      klassen

jahopp, fredagen den 8/5 hade 9f klassfest :D
as kul ! verkligen lyckat ! vi var hemma hos evelina .
jag och sara var dom som fixade öl så vi kom sent :P
alla tjejerna skulle samlas och äta thaimat vid sju men jag o sara
kom dit vid kvart i åtta så vi fick slänga i oss maten :P
sen kom alla vid åtta .
vi hade mysigt , drack öl, sjöng singstar och snackade.


klassfestklassfest

sen så sattes musiken på .
jag måste säga att jag trodde inte att de skulle bli så kul som de blev !
trodde faktiskt att de skulle vara ganska lamt men se blev de verkligen inte !
as roligt hade vi ! synd att endel var tvugna att sticka tidigare men men ..

evelinas föreldrar kom hem vid 00:30 och då var de igentligen meningen att alla skulle dra hem till rebecka på efterfest men så blev de inte .
de ösregnade ute så några drog sig åt rebecka och jag sara o fabian körde till mig.
eller sara och fabian bara följde mig hem sen drog dom till rebecka med.
men de var tydligen ingen som stannade hos rebecka.
för alla drog hem till sig.
så de var bara sara o fabian som sov hos rebecka .
hahaah sara förklarade på morgonen att hon ångrade som faaan att hon inte sov hos mig för lille fabian hade inte mått så bra på natten :P
han spydde ner rebeckas hall och toa ^^
lille gosse .

så jag var ganska glad att jag drog hem och sov skönt i min säng :D


klassfest


men as roligt hade vi ! och vi ska göra om det !
det måste vi göra !!

snart slutar skolan och jag kommer sakna 9f så mycket !


puss
Siri Si. Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0