Grattis till mig !

Heej ! 

förlåt för att jag inte har skrivit på jätte länge ! 
men det har varit så himmla mkt plugg !
är verkligen trött på allt med skolan nu !! 
massor med prov o läxor hela tiden verkligen !

sen hade jag inträdesprov i estetiska musik så sture förra lödan .
jag tror de gick bra eller de kändes som de (:
fick sitta o vänta i 7 timmar innan jag fick komma in ! :O
men hoppas verkligen att dom gillade mig !


men ååh !! igår var mia sara o evelina så himmla söta ! 
jag fyller år på löda så dom hade bestämta att dom skulle fira mig !

jag
först så trodde inte jag att de skulle hända något alls på kvällen .
men så ringer telefånen två gånger o varje gång jag svarade la dom på .
men så ringde de igen så svarade min brorsa isak .
haha sen kom han o ba- siri du måse gå in på ditt rum. 
jag ba- vah ? vrf ? 
men iaf så fick jag sitta på mitt rum ett tag.
och hörde hur det höll på o fixas där nere ! 
men sen kom isak tillbaka o satte på min en ögonbildel och sen följde han mig ner för trappan .
haha de luktade thaimat när jag kom ner på undervåningen ^^
hihi sen kastade sara mia och evelina ballonger över mig !! 


dom hade gjort egen thaimat o hade dukat fram allting jätte fint ! 
allt var så mysigt med tända ljus o musik o allt ! 
men så åt vi o snackade .

sen så kom dom med efterrätt ! 
gjord av glass, strössel och choklad ! ¨
jätte gott men guud va mätt man blev ! 
sen fick vi för oss att vi skulle röka vattenpipa så då gjorde vi de o lyckades bränna ett fett märke i golvet !
sen kom kristoffer o då gick vi ut o flummade, vi kastade varann in i buskar o sånt moget ^^
sen åkte kristoffer och vi gick hem o poppade popcorn .

tack för en skit kul kväll alla !! <33

puss 
siri si. lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0