Min födelsedag !

Grattis mig !! 
i förrgår den 16 mars fyllde jag år ! 
de är alltd lika kul att fylla år ! 

först så väckte mamma och min bror isak mig med frukost på sängen. 
jag fick också lite paket .
sen så var de skola. 
haha alla var så snälla och söta 
sen efter skolan var de hem och äta .
mamma kom hem tidigare och började med maten .
jag la mig i sängen och lyckades somna i två timmar ^^
sen kom sara och hennes kille och vi åt och jag öppnade mer presenter.
haha mamma hade gjort egen pannacotta . Jätte god men konsistensen var lite läskig.
men de har varit en lyckad födelsedag !
när man var mindre hade man alltid så himmla mkt förväntningar på sin födelsedag men de är skönt att inte ha de lika mycket nu .
men i present av mamma, isak, sara, mormor och min morbror fick jag 
700 kr
chinos
sjal
benvärmare
choklad
hårprodukter
ansiktsprodukter
ljus
spaprodukter
chokladtvål
linnen
en tröja
och  ett träningskort på TK

så nu blir de träning två gånger i veckan på TK med mia .

födelsedag
bild på mitt linne och mina chinos .
tycker de blev riktigt snyggt .


mne tack alla för att ni har varit så snälla på min födelsedag ! 
älskar er ! 

puss 
siri si. lindberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0