Körtelfeber

hej hej (:

jag är sjuk och har varit de i en vecka nu.
de är så himmla tråkigt !
de gör ont hela tiden och man kan inte göra någonting !!
som idag skulle jag först ha gått på stan med mia och sen ikv skulle hon och jag dragit på fest men nej nej,
nu är jag hos pappa och jar sovit halva dan och kollat film andra halvan.
men blir så trött på att alltid vara sjuk !
jag har fått körtelfeber. då får man jätte ont i nacke, huvud och hals och man måste ta de lugnt hela tiden.
jag får inte träna på sex veckor !
ååååh !! jag som precis har fått träningskort !
men aja, de är inte mycket man kan göra åt de.



jag och adam (min halvbror) har precis kollat på "Patrik 1.5"
den var jätte bra ju !!
och jätte gullig !
blev lite kär i den filmen faktiskt !
den var så söt o allt , rekomenderad !
fast typ alla har redan sett den men endå ^^

puss
Siri Si. Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0