Maha ! vi gör det igen !

jahopp, klassfest igen ! :D fast hos sara denna gången :P

häärligt var de , fast jag tror jag fick lite väl mkt o dricka
tur var ju att jag inte var ensam om de *host* hannes *host*




                                klassfest

hihi :D
men kul var de, fast jag fick så jääkla ont i huvudet  så min kära mamma hämtade mig (: <3
de hade tydligen kommit några som försökte förstöra allt /: välfärdsångest ...


             klassfest

hahaha kim och anton kör hårt !



       klassfest

och affe och rebecka som fixa all dricka ;D
de tackar vi för !!


tack för en kul kväll ! jag kommer sakna 9f !

tack alla för en toppen kväll ! <33

puss
Siri Si. Lindberg

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0