Are you ready ? Let's go get them..

tjenamoss !

fan detta blir ett tråkigt inlägg känner jag på mig !
men jag känner att jag är så sugen på att skriva lite så jag måste , höhöhö
asso det är sjukt men mina tvångstankar !
verkligen läskigt , jag kan inte sova om jag inte har gjort följande

gå på toa innan jag lägger mig även fast jag inte behöver det
ställt in radion på exakt perfekt ljud, är den liite för hög elr för låg ligger jag och stör mig på det som en galning !
sova med balkongdörren öppen
ha minst två kuddar i sängen
ha en liten lampa tänd
stänga garderobsdörrarna
ligger min dagbok framme måste jag skriva i den
och kolla mig omkring ifall de knäpper elr knakar minsta lilla ..

detta är verkligen störande men jag måste !
jag borde nog göra något åt de där , inte riktigt normalt

eller hallo ? vad är normalt egentligen ? vem bestämmer om något är normalt eller inte ?
nee , jag tycker att jag är hyfsat normal iaf !

                                 

                                                                    appropå normalt .. höhö

Pratade föresten med Noak, han kommer hem den 12 agu och kl 07:30 ska jag möta honom på Köpenhamns flygplats.
Det betyder alltså att jag måste ta tåget ifrån Halmstad kl 04:30 >.<' herrejävlar ! hur ska detta gå ??
Aja vi får hoppas på det bästa antar jag ..

tack föresten för att ni kollar på min blogg ! men glöm inte att kommentera och skicka era bloggar för det är alltid roligt .

Puss
Siri Si.Lindberg


Kommentarer
Postat av: Issa

haha såna tankar är asjobbiga

testa att sluta göra en sak i taget, typ första kvällen stänger du balkongdörren och nästa garderobsdörrarna osv..! :P

Dag 2009-07-22 Tid 12:21:43
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Då är vi två har också massa konstiga tvångtankar:O

Dag 2009-07-22 Tid 16:14:22
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: Till Issa

aa jo det kan vara smart, borde prova för det börjar verkligen irritera mig nu ^^

Dag 2009-07-24 Tid 13:29:03
Postat av: Till Charlotte

haha häärligt att jag inte är ensam iaf ^^

Dag 2009-07-24 Tid 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0