Be whoever you have to be, I won't judge you

hejhejhallo !

det var tjejkväll igår .
jätte mysigt var det , men det blev dock inte som vi tänkt oss för vi fick inte tag i någon alkoholhaltig dryck menmen ..
jag kom till Mia och då var redan evelina och sara där . Dom hade lagat mat och gjort fint så det var jätte mysigt och gott
lite dricka hade  vi iaf så till maten tänkte vi sjunga och shotta lite så de gjorde vi med .
sekunderna innan vi häver i oss drickan så kollar jag på evelina och mia hur dom skrattar och ser glada ut och sen kollar jag på dom sekunderna efter att vi hade druckit och då gråter mia och evelina håller papper framför munnen för att kämpa emot klökningarna . sara bara spydde upp de direkt ^^ och jag bara satt där och skrattade o skrattade !
som jag skrattade , herregud !! det var så roligt att se dom gå från skit glada till att börja gråta och spy på mindre än två sekunder .. det var höjd punkten på kvällen för min del iaf !

sen så åkte vi ut till tylösand för att utnyttja turister på sprit och gott sällskap men de blåste för mkt så vi bestämmde oss för att åka hem till mia igen och kolla busstiderna till stan för alla började känna ett visst sockersug ..
så ja det gjorde vi, vi åkte till stan och köpte oss fulla med godis , träffade även gammla klasskamrater, trevligt !
de var den kvällen de ja .. oh nu är sara i maroco och jag är hos min far .

han och jag kollade på denna filmen innan . "The boy in the striped pyjamas"
verkligen en bra och sevärd film ! kolla in trailern under , för filmen var verkligen bra och berörande !
alla spelade bra och den var verkligen verklighetstrogen .. den är baserad på en roman skulle jag tro . 
aja, se filmen ! jag satt men tårar i ögonen nästan helatiden !
 


Puss
Siri Si.Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0