Jobbar & sliter för sitt leverbröd

tjenaretjenare !

jahopp är ute hos min fader just nu och jag har jobbat hela dagen idag , från 12 till 19 .
ganska tråkigt men de är alltid lite lättare när man tänker på pengarna som rullar in på kontot ^^
hahah macki, han som jag jobbar med är så jävla dryg mot mig hela tiden ^^ hahahah !! det roligaste idag var när jag satt och tjatade på honom och han fick ett raseriutbrott på mig , de var dagens höjdpunkt ! glass
det är detta jag gör om dagarna , slevar glass till tjocka turister , yeeey !
btw ..
på torsdag åker vi till Kungsälv (tror det hette så) för min kusin ska spela en konsert och sen så följer kusinerna ner med hit till Halmstad . så de blir väl ganska kul får jag hoppas .
ska försöka ta mig hem till min mor på lördag för det är sista dagen som jag och slynorna hinner träffas alla fyra innan skolan börjar igen . lite komlicerat att förklara så jag orkar inte skriva allt ^^

denna låten är helt underbar och den har hållt mig sällskap under dagens arbete .
lyssna och njut


puss
Siri Si. Lindberg

Kommentarer
Postat av: issa

jobbar du i tylösand eller? :P

Dag 2009-07-20 Tid 22:40:19
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0