Jobba Jobba Jobba !!

Ojojoj va man är duktig ibland , jobbat hela dagen ! eööer från 14:00 - 19:00 
men det är ganska roligt att sitta där och prata med Macki , göra lite glass då och då och sälja lite godis ibland .

Det ska bli härligt att få lön nu snart !
åååh , vad jag ska spendera mina pengar !!

jag beställde kläder igår från H&Ms hemsida .
jätte mycket snygga kläder hade dom och till ganska billiga priser !

här är lite kläder som jag beställde .. 

denna cardigan 399:-                          denna skjortan 199:-


denna blusen 199:-                           och denna jackan 499:-

jag funderar på att köpa någon dessa skorna


dessa 349:-  8,5 cm klack                         elr dessa 349:- 9 cm klack

men problemet är den att jag är ganska lång, jag är runt 1,76 cm lång och därför vet jag inte om jag kan ha dessa skorna för jag kommer bli så väldigt lång i dom ! och det vill jag inte . eller, det kommer typ se konstigt ut om jag går med mina kompisar och är typ ett huvud längre än alla ! så nja, jag vet inte om jag ska köpa dom .. tycker verkligen om skorna men de är längden som är problemet som sagt . så nja, vi får se om jag köpen dom , kanske kanske ..

jahaja.. vad har jag mer att skriva om.. nja inte så mkt mer faktiskt .
jag och min mor åker till Göteborg på fredag ! Jätte mysigt ska det bli , och så mkt pengar vi kommer göra av med ^^ haha !

föresten !! har någon tänkt på att skolan börjar om 3 veckor och 1 dag !! det betyder alltså att det redan har gått 6 veckor och 5 dagar ! jag är helt chockad för de känns som om mannb inte har hunnit med någonting , verkligen helt sjukt vad sommaren har gått fort . Men endå.. jag längtar tills skolan börjar och tills det blir vinter ! det ska bli så mysigt att få gå runt i tjocka kläder och mysa ! tihi, då får jag ju börja andvända min canada goose jacka med ! haha .

aja , vi hörs 

Puss 
Siri Si. Lindberg
 


Kommentarer
Postat av: C.

jag har typ samma problem, är 1.78:/ jag vill liksom gå i klackar! haha:D

Dag 2009-07-30 Tid 14:59:22
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: svar : C.

aa det är så jäkla jobbigt !

Dag 2009-08-01 Tid 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0