3 veckor & 3 dagar

"När ensamheten är som värst" elr vad är det man säger ?





Vet inte om jag har nämt det men min kära pojkvän Noak Lindgren bor i Thailand hela sommaren .
det är lite sorgligt tycker jag , han åkte den 21 juni och kommer hem 12 agusti .
inte för långt kvar då nu . 3 veckor och 3 dagar , känns som en lättnad de iaf.

det jag var mest rädd för när han skulle åka var att känslorna skulle förändras , antingen att vi skulle sakna varann och att dom skulle stärkas pga de eller att vi blir vana vid att vara ifrån varann och tappa känslor pga det .
men jag har pratat med honom och allt verkar lugnt , saknar min pojke dock .

men nu ska jag inte sitta här och prata strunt .
vi höres !

puss
Siri Si. LIndberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0