Snart helg !

yees ! helg snart ! faan va skönt det ska bli.
är så trött på skola o plugg o allt .
men nu är de helg o de betyder sova länge o va uppe sent !
hihhiih . .
imorgon ska jag sara eve o mia till simlångsdalen o träffa några söta .
hehe kul kul .

men idag var de då skola.
vi brukar sluta vid tre men inte idag för lärarna skulle göraa ågonting så vi fick sluta ett !
fan va gött de va!
så jag åkte med sara o mia till stan o vi fikade o kollade runt .
jag köpte en halsduk o en ny foundation.
precis vad jag behövde.
sen så följde dom mig till norrastation för jag skulle ta bussen därifrån hem till pappa.
hahah så satt vi där o väntade o gjorde massa roliga miner på en ruta .
fan va vi skrattade ^^ så mkt har jag inte skrattat på länge !
men aja sen var de hem o på med tv:n o äta.
satan va hungrig jag var !
hehe . . sen lagade pappa mat och nu har jag precis duchat.
sak sova snart tror jag . är verkligen trött !
men nu kom pappa med te .
men vi hörs sen .

mina fötter

puss

Siri Si. Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0