Idre ^^

Idre
Jaha imorgon elr mer exakt idag drar jag till Idre med pappa adam o pappas kompis lasse o hans dotter amanda .
Blandade kännslor just nu .
Assu de ska bli kul o så för vi ska bo på ett skit fint hotell på vägen dit med pool o bowling o spa o sånt .
Men samtidigt . . tänk så mkt jag missar hemme ! :O 
haha faan hatar att veta att man missar så jäkla mkt ! ^^
men aja de blir nog bra . 
hoppas bara att jag inte bryter några ben ! 
Fast jag har åkt skidor sen jag va liten så de ska nog gå bra :D
Hehe . . men jupp så är de .
Men jag hoppas att denna veckan blir bra i allafall . 
Men ska nog börja packa nu för de har jag inte gjort än ^^ 

Siiri.Si.Lindberg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0