Första skoldan

Hellu . .
skola idag då . .
inte så kul men de funkade . 
sen var det hem och ta ut hundarna . 
och sen kollade jag film .
och sen var de plugg . 
massa med plugg ! 
spanska och SO .
skit tråkigt .
men aja . . 
är snart klar nu .
heeh 


jaag

filmen var kanske inte riktigt en film de var mer som en verklighets baserad serie om hajar .
haha jag älskar hajar och allt som har med dom att göra ! 
älskar att se på dom och se filmer med dom och så .
det är min livsdrömm , att dyka med hajar elr att röra en haj och så. 
hahaah kan typ allt om dom ^^ . listan över världens farligaste och mycket mer . 
när jag var liten köpte mamma alltd filmer med hajar och sånt .
dom är verkligen fina djur ! 

puss 
Siri Si. Lindberg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0