Grattis !

hejsvej !

är hos min far nu trotts alla bråk ! 

min pappa gick i taket när han fick reda på att jag tatuerat mig , vi hade ett gräl och sen pratade vi inte med varann på en vecka. Jag hade förmodligen inte varit här om inte min halv syster hade fyllt 21 idag ! så grattis till henne ! 
 

en bild på min riktiga syster Cecilia 36 år, och Sara 21 år .

vi fick också ta del av den roliga nyheten att Sara väntar barn ! 
Det är planerat att komma i februari eller mars .
pojke eller flicka vet vi inte än .
Hon träffade en kille i Mexico när hon bodde där i 6 månader och så nu är dom tillsammans och ska få barn . 
Min andra syster Cecilia har inge barn än , men de hoppas vi på att det kommer .
Så det var roligt , asso min familj är väldigt invecklad .. jag har tre syskon som jag räknar som mina riktiga fast alla är inte det.
Först var pappa tsm med Katarna och dom fick Cecilia 36 , sen täffade han min mamma och fick mig och min lille bror Isak 14 år, och nu är han gift med Pauline och dom fick Irma 6 år . 
sen Sara 21 och Adam 14 är Paulines två barn sen innan och dom har inte heller samma pappa ^^
heheh så de är lire krångligt :P

men tre riktiga och två halv brukar jag säga iaf .

jahaja så kan de va allt .. 
skulle ha jobbat i helgen med nejnej .. vädret stoppade mig så nu sitter jag ju hos pappa ist .. inte riktigt som planerat menmen .
imorgon åker jag hem igen . 
skönt ! 

hämtade Noak med ju ! haha glömmt skriva de xD
jag tog tåget till kastrup och hämtade honom , jätte kul var det att träffas igen !! <3

men nu hinner jag inte skriva mer ska se film .

puss 
Siri Si. Lindberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0