Mer jobbjobbjobb..

hejhejhallo !



köpte ny mobil igår, sony ericsson w995 , as nice . älskar den !
den i silver köpte jag . hade velat ha den svarta med dom hade inte de så silver fick de bli .

jahopp .. fick ett till jobberbjudande igår så var inne och provjobbade idag så nu har jag jobb i höst och vinter. förmodligen till våren med om jag har tur . så de är skit bra !

efter jobbet idag var jag och hyrde tre filmer "Marley & Jag" "Benjamin Buttons Otroliga liv" och "Bröllops Duellen"
hoppas att dom kan hålla mig vaken inatt .



tar tåget kl 06:04 och är då framme runt 08:30 - 09:00
så de blir ganska bra . äntligen får jag träffa min Noak igen ! Känns ganska overkligt men underbart <3

mitt nya schema har kommit med !!



ni ser förmodligen ingenting ^^  hehe .. men roligt var det att få se det !

hehe , nu ska jag ladda ner musik så jag har något att lyssna på medan jag sitter på tåget imorgon .

Puss
Siri Si. Lindberg






Kommentarer
Postat av: Matilda Carlsson

Hej hej. Jag ska också gå på sture musik (vi kommer att hamna i samma klass :D) och jag kan inte se scemat :S Tror du att su kan skicka det till mig? Adda min mail vettja. :D

Dag 2009-08-16 Tid 18:40:01
URL: http://fishtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0