Live the life you love , love the life you live .

Heejhej !

1/8 jääklar, nu är typ sommaren slut !!

har jobbat, idag igen !
fast jag tog ledigt i igår (fredag) för att åka till Göteborg med mamma .
Jätte mysigt ! vi tog tåget upp vid 10 och sen gick vi på stan heeela dagen !
gjorde av med ca 1100 ^^ hahah ,
köpte jeans ,
ett linne,
en skjorta,
två skjalar och
en tunika .
härligt med nya kläder !

har tyvärr inga bilder mne de får gå endå .
har dock en väldigt schteekig bild på mig ^^




glidarN ^^

föresten !!
Nuu , nu är det inte långt kvar tills min Noak kommer hem !
jääklar, jag kommer ihåg när han berättade att han skulle åka .

evelina och linus var hemma hos mig och vi kollade på tv . sen ringer noak och undrar om han kan komma ..
visst säger ju jag och 15 minuter senare kommer han in och lägger sig bredvid mig i sängen .
efter en liten stund går jag ner för att hämtavatten och noak följer med . han säger att vi behöver prata och undrar om vi kan sätta ute och prata ostört .
så det gör vi . jag blev orolig att det hade hänt något elr att han hade gjort något .
han indleder samtalet med att säga ,
- jo du vet att jag har brättat att jag ska till Thailand och träna nästa år , det har blivit ändrat . jag ska dit i år ist. och jag åker antingen nu i helgen elr i början på nästa vecka .
jag försökte hålla inne det men tillslut kunde jag inte och tårarna började rinna ..
herregud va jag grät !
han sa att han tyckte att det skulle vara orättvist mot mig om han begärde att vi fortfarnade skulle vara tsm medan han var borta . men detvar självklart för mig att vi skulle det ! och det är de fortfarande , för nu är han snart hemma !!
detta var för 6 veckor och 2 dagar sen , då känndes 2 månader oändligt mycket ! nu är det bara 1 vecka och 4 dagar kvar !
herregud , det känns overkligt ! jag tar tåget kl 06:04 till Köpenhamn och möter honom där , underbart ska det bli !

hahah , förlåt ! tråkigt för er att sitta och läsa om detta ^^

aja nu ska jag o min lillebror kolla film med Macki och hans syster Afrodite .

Puss
Siri Si. Lindberg

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Saknar dig Malibu<3

Dag 2009-08-02 Tid 16:25:31
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: mia

jag fick en rysning :o

Dag 2009-08-30 Tid 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0