Tyson !

Tyson !
Vem har inte världens sötaste hund !? hihihi 
Min Tyson på bilden <33  ^^ 
Men faaan va jobbigt de va o hämta honom !! :O 
Vi åkte till Uppsala. Det tog 7 timmar ! 
7 timmar i en bil !!!! nej de va inte kul men aja .. de va värt det (: 
hehe just nu ligger han o sover i min säng  jäklar va han snarkar ^^  <33

Dolores o Tyson <33



Men de är ju Julafton idag ! :D 
Hehe . . jag fick inte så mkt . . mest engar för de va bara de jag önskade mig . 
Fick 1700kr (: alltid något .
Men sen ska jag fira en jul till hos pappa ^^ mer pengar höhö !
Den är nog de ända possetiva med att ha skillda föreldrar . 
Två julafton och två födelsedagar ^^  höhö .
Men vi hörs sen . 
Puss 
Siri.Si.Lindberg <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0